2013. augusztus 28., szerda

Átmegyek spoilerbe...

Részletek a következő rész tartalmából.

" - Mi keresel te itt?!
- Téged. Gyere. - suttogta a fülembe. "

"
- Nem megmondtam, hogy tartsd titokban a kiléted? Veszélyezteted az akciót.
- De igen. Ha nem vetted volna észre, akkor éppen a feltámadásodon ügyködtem."

"
- Louis, most mi lesz?
- Ne aggódj, megoldjuk. Ahogy eddig mindig. "

"
- Hozzá ne merj érni!
- Miért? Akkor mi lesz, kisfiam?
- Azt inkább ne akard megtudni. "

" Idegesen kapkodtam a levegőt, igyekeztem jól elbújni előle. A távolban hallottam a lépések zaját, amik vészesen közeledtek. Hogy tehette ezt?! De hiszem.. nem volt rózsás a kapcsolatunk.. de mégsem árulhatott el így. "

Nos, remélem sikerült felkeltenem a kíváncsiságotok ;D


* Ne maradjatok csendben! :)) *

1 megjegyzés:

  1. Jó ééég, neeeeeeeeeee!!! MEGHALOK A KÍVÁNCSISÁGTÓÓÓl!!!
    Ezt a részt így durva volt elolvasni, hogy alatta Castle ment és tudod az a tipikus izgi pillanatos zene volt pont. Kurvára passzolt... Nem fogom kibírni szeptemberiiiiiiiig!!! :'(
    Könyörgöm, ne húzd sokáig az agyamat!
    Menthetetlenül kíváncsi vagyok.

    VálaszTörlés